31 Ağustos 2016 Çarşamba

Saç bakım kürü 2

Selam güzel okurlar..
Bugün saç bakım kürünün ikinci versiyonu geliyooo 😘 Bu kür gene bol yağlı fakat işlevi farklı. Önce ne işe yaradığından başlayalım.. Eğer geç uzayan saçlarınız varsa size süper işinize yarayacak bi karışım, bakım yağı vaat ediyorum 🙈 hemen fazla sapmadan malzemeleri sayayım ;
●yarım çay bardağı zeytinyağı
●yarım çay bardağı badem yağı
●2 yemek kaşığı susam yağı
Tüm bu yağları karıştırıp diplerden uçlarına dogru saçlarımıza masaj yaparak süreceğiz efenim. Daha sonra saçlarımızı streç film ile sarıp bir müddet bekliycez süre vermek gerekirse en az 1 saat beklenmeli. Ben ilk yaptığımda 2 3 saat sonrasında direk banyoya girdim yağları resmen kafamdan arındıramadım. Sonradan öğrendim ki banyoya girmeden önce kuru saça şampuanı sürüp daha sonra duşa girmeliymişiz şahsen  bu sekilde ben daha rahat arındırabildim. Şükür benimle inatlaşan saçlarımı sonunda dize getirdim 😂 İnşallah deneyenler benim gibi olumlu sonuç alırlar.. bu seferde AŞKla kalın diyip ben hafiften kaçar 😚

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder