27 Nisan 2016 Çarşamba

Ürün inceleme 'Maybelline FİT me!'

Uzunca bi aradan sonra kucak dolusu öpücüklerle birlikte merhaba..
Bugün sizlerle kullanmış olduğum yukarıda da görmüş olduğunuz fondöten hakkında yorumlarımı sizlerle paylaşmak istedim. İlk başta belirtmeliyim ki ben çok fondöten insanı değilim daha çok BB kremler ile haşır neşirim desek yalan olmaz. İlk fondötenim Revlon Colorstay oily skin idi. Gayet memnun kalmıştım ne yazıkki bulunduğum ülkede satışta olmadığı nedeniyle başka uygun fiyatlı fondöten arayışlarına koyuldum. Bir çok Blogger ve youtuber'dan duyduğum maybelline fit me'nin kapatıcısının fondötenini kullanmaya karar verdim. Gidip bir hevesle aldığım fondöten tam bi fiyasko bence yada benim cildim karma olduğu için bana uygun değildi. Her neyse size deneyimlerimi anlatayım şöyle bi artı yanı varki söylemeden geçmiyim ince bi yapıda fondöten o yüzden de sürmesi yayılması gayet kolay. Gel gelelim eski yanları artı yanını sollar geçer. Sürüp fazla değil bi yarım saat sonra aynanın karşısına geçip bakın bildiğiniz güreş maçına çıkmaya hazırlanan güreşçiler gibi yağdan parlıyosunuz. İstediğiniz kadar pudralayın yüzünüzü günün ortasında fondöten kendini kusuyor he bide bende sivilcelenme yapması çabası oldu. Yazımı bitirecek olursam dolu dolu diyebilirimki beğenmedim, sevemedim, benimseyemedim arkadaş. Umarım okuyup benimle aynı cilt türüne sahip olan arkadaşlara yardımcı olabilmişimdir.
       Sevgiyle kalın ❤

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder