28 Mayıs 2017 Pazar

Mac Studio Sculpt


Herkese kucak dolusu sevgiler gönderiyorum. Biliyorum çok sık yazı paylaşımında bulunmuyorum ama bundan sonra daha sık paylaşımda bulunacağım. Bugünkü konum başlıktanda anlaşıldığı üzere Mac Studio Sculp fondöten hakkında deneyimlerimi sizinle paylaşacağım.
         
Benim rengim NW20 biraz pembe alt tonlu bi fondöten. Yanlış hatırlamıyorsam €34.50 almıştım. Bana göre fiyatına hak veren bi ürün değil. Nedeni gerek kalıcılığı olsun gerek kapatıcılığı olsun düşük bi ürün. Ama yok ben kapatıcılığı hafif ama ıslak bitlişli bi fondöten istiyorum arıyorum derseniz büyük bi ihtimle seversiniz. Ben biraz kalıcı ve kapatıcılığı yüksek demiyeyim ama orta olsun istediğim için iki bazen üç kat sürüyorum bu yüzden 40ml olmasına rağmen bitirmeye geldim. Kısacası bana hitap eden bi ürün olmadı bitince bir daha almıyacağım bi fondöten olucak sanırım. Umarım açıklayıcı bi yazı olmuştur sizin için. Sürç-i lisan ettiysem affola kocaman öpücükler sizin olsun ❤

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder