27 Kasım 2018 Salı

Essence I Love Extreme maskara

Selam olsun güzel okurlara❤
       Bugün yine çook çok sevdigim bir maskara hakkında konuşmak istedim sizlerle.
       Bir kere fiyat performans acısından herkesin rahatlıkla edinebileceği bir maskara olduğundan en büyük artısını bu kabul edelim. Sonra simsiyah, tek tek ayırıyor kirpikleri ve çok güzel hacim veriyor. Bende hiç bir akma, dökülme problemi yaşanmadı gerçi göz yapımla alakası varmı bilmem ama ben bugüne kadar hic bir maskarayla bu sorunu yaşamadım bunu bi bildirim. Kısacası bi maskaradan ne bekliyorsanız bu size onu veren cinsten bir ürün😁 Hiç mi kötü bir yanı yok? Elbette var 🙄 ama çözümüde var şükür😉 Maskarayı ilk açtığınızda fırçası inanılmaz şekilde çok  ürün alıyor buda kirpikleri birbirine yapıştırıyor doğal olarak. Ama siz kullanmadan bir mendil yardımıyla fazla ürünü temizlerseniz bu sorundanda kurtulmuş olursunuz.               Inanıyorum ki sizlerinde vazgecilmez bir ürünü olacaktır bu canım maskara diyorum ve bol öpücüklü bir bitiş bırakıp hoşça kalmanızi diliyorum efenim ❤

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder