12 Mayıs 2015 Salı

Makyaj fırçalarını temizleme

Makyaj yapmayı seven biri olarak hassas olduğum bir konuda yazı paylaşmak istedim. Makyaj fırça ve sünger temizligi.. Her yiğidin ayrı bir yoğurt yiğişi vardır misali benim tercihim genelde anlık temizleme suları haftada birde bulaşık deterjanı ile fırçalarımı temizlemek oluyo. Çünkü bu şekilde daha temiz olduguna inanıyorum . Benim fırçalarımın ucu beyaz olduğu için bariz ortada bir sonuç görüyorum. Ama siz isterseniz bebek şampuanı,sabun veya normal şampuanlarınızıda tercih edabilirsiniz. Gelelim nasil temizlediğime;
Avuç içime bir miktar deterjan döküyorum ıslatmış oldugum fırçamı dairesel hareketlerle temizlemeye başlıyorum. Boyanın daha doğrusu pisliğin :) tamamen aktığına inandığım anda bol suyla duruluyorum.
 Temiz bir havlunun üzerine kuruması için düzgünce indirip bir gün sonra gönül rahatlığıyla tekrar kirletiyorum :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder